Via deze pagina houden wij je graag op de hoogte van onze activiteiten, nieuwsberichten en publicaties. Blijf ook op de hoogte van alle activiteiten via onze LinkedIn pagina
Zo kan het ook? Ombouw om Belevingsmonitor bij Zuidplein
Zo kan het ook! Vorige week is de Motify Belevingsmonitor geplaatst bij Winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam, maar dan wel in een heel bijzonder jasje. Samen met Het Gevonden Voorwerp // Specials for your brand en FPW creëerden Winkelcentrum Zuidplein een speciale, [...]
De Motify Belevingsmonitor bij Westfield Mall of the Netherlands
Wij zijn trots, want onze Motify Belevingsmonitor staat namelijk sinds afgelopen weekend bij één van de grootste winkelcentra van Nederland, namelijk Westfield Mall of the Netherlands. De komende periode krijgen zij hier meer inzicht in onder [...]
Motify? Dat gun je toch iedereen!
Volgend op onze winactie van vorige maand heeft René Lucas van CIGO Nederland zijn bevriende collega ondernemer Dennis Groen van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall Almkerk en Strijen, aangedragen om Motify een maand lang te testen. Dennis kiest er voor [...]
Nieuwe batch enquêtezuilen is binnen
Nieuwe opdrachtgevers betekent nieuwe zuilen! Gisteren werd onze nieuwste lijn enquêtezuilen afgewerkt door Prestop. Vandaag gaan ze naar de opslag en vanuit daar worden ze de komende weken door Locatus geïnstalleerd op hun eindbestemming. Klaar om data te [...]
Interview: Gelukkigere klanten en medewerkers die meer omzetten
Vorige week een interview op beeld, deze week een interessant artikel; onze businesspartner in Leisure en Hospitality, Bastiaan Bronkhorst, zit niet stil. In een interview met NRIT Magazine legt Bastiaan aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hoe je [...]
Motify bij de Vakdag NRIT
Graag delen we met jullie een leuk interview met onze businesspartner in Leisure en Hospitality, Bastiaan Bronkhorst. Tijdens de Vakdag van NRIT vertelde hij vorige week wat de positieve effecten van de Motify Upsell Promoter zijn voor organisaties, [...]
Bakker Bart winnaar stafcompetitie
Graag feliciteren wij Bakker Bart (Bart's Retail) Almelo met het winnen van de stafcompetitie. Hierin streden diverse vestgingen van Bakker Bart om de titel ‘best upsell performer’ met de Motify Upsell Promoter. Bakker Bart Almelo won de [...]
Wedstrijdelement stimuleert Upsell bij Bakker Bart
"Medewerkers ontdekken dat ze klanten niet lastig vallen, maar juist extra service bieden." Dit is één van de conclusies na het gebruik van de Motify Upsell Promoter bij een 8-tal vestigingen van Bakker Bart (Bart's Retail). [...]
Win een maand gratis Motify
Onze LinkedIn pagina heeft vandaag de 500 volgers bereikt en daar zijn wij heel trots op! Om dit te vieren en om ondernemers juist in deze moeilijke tijd een steuntje in de rug te bieden, [...]
Wij hebben de Belevingsmonitor al aanbevolen aan collega’s
"Wij hebben de Belevingsmonitor ook al aanbevolen aan een paar collega’s. Het is echt een stap vooruit.” Een mooier compliment kun je toch niet krijgen van een klant. Onze businesspartner Locatus heeft een interview gepubliceerd waarin [...]
Ontwijk jij ook altijd enquêteurs?
"Ik zie ze vaak al van verre staan. Vaak in tweetallen, met een tablet of klembord in hun handen. Meestal snelwandel ik in rap tempo langs het tweetal, en mompel – zonder mijn pas in [...]
Van der Vorm Vastgoed kiest voor de Belevingsmonitor
Beleving is overal! Zo ook in het winkelcentrum waar jij misschien wel iedere week je boodschappen doet. Om de beleving in winkelcentra te monitoren en verbeteren heeft Van der Vorm Vastgoed onlangs gekozen voor de Motify BelevingsMonitor. [...]
Onze nieuwe buitenzuilen zijn geplaatst
In december gaven we al een sneak peak van onze nieuwe buitenzuilen. Nu kunnen we met trots bekend maken dat ze inmiddels ontwikkeld en geleverd zijn en bij de eerste winkelcentra in Nederland staan te [...]
Eerste klanten gebruiken vernieuwde Motify Upsell Monitor applicatie
Goed nieuws! De eerste klanten zijn deze week overgegaan op onze vernieuwde Motify Upsell Promoter applicatie. We zijn ontzettend trots en benieuwd naar de eerste reacties. De eerste indruk belooft in ieder geval veel goeds.
Locatus nieuwe businesspartner Motify
Martkonderzoeksbureau Locatus is nu officieel businesspartner van Motify en zal zich met name gaan richten op de retail en vastgoed branche. Met ruim 20 jaar ervaring in het verzamelen van informatie over winkels, winkelgebieden en winkelpassanten [...]
Bezichtigingen nieuwe locaties Motify BelevingsMonitor
Komende weken bezichtigen we een aantal nieuwe locaties waar de Motify Belevingsmonitor zijn intrede gaat maken. Tijdens deze bezichtigingen bepalen we samen met de klant de meest gunstige plaats voor de monitor. Waar letten we [...]
Vernieuwde Motify Upsell Promoter applicatie
Op de valreep van 2020 geven we jullie een kleine sneak peak van onze vernieuwde applicatie voor de Motify Upsell Promoter. De app is intelligenter, efficiënter en stabieler. De app vertelt je namelijk precies welk [...]
De Motify buitenzuil is een feit!
Samen met Prestop zijn we afgelopen periode hard bezig geweest met het ontwikkelen van een zuil die geschikt is voor de openbare buitenruimten. Het prototype van hout belooft veel goeds. We kijken uit naar de eerste [...]
Pilot bij Van den Udenhout Groep
Samen met Van den Udenhout Groep gaan wij de komende maanden de klanten van de merken Audi, Volkswagen, Seat en Skoda een nog betere service bieden dan ze al gewend waren! 💪
Service; één van de belangrijkste pijlers binnen Motify
Ons motto: wij denken met je mee en zijn je vriend op afstand. Of je nu hulp nodig hebt bij het gebruik van de applicatie of bij de interpretatie van de resultaten. Daarnaast geven we [...]
Normal kiest voor de Motify BelevingsMonitor
De Deense winkelformule NORMAL A/S is bezig met een opmars in Nederland. Wij zijn blij dat zij hebben gekozen voor de Motify BelevingsMonitor om de bezoekersbeleving in de winkel te kunnen monitoren. Met deze samenwerking mogen we [...]
Samenwerking tussen Markteffect en Motify voor marketingonderzoek opdrachtgever
Motify blijkt naast het continu monitoren van de gastbeleving ook zeer geschikt als databron voor bijvoorbeeld een marketingonderzoek. Op dit moment voert Markteffect, effectief marktonderzoek een onderzoek uit voor een opdrachtgever, waarbij zij ook gebruik [...]
Uitbreiding Museon
Inmiddels mogen we het Museon in Den Haag al ruim een jaar tot onze opdrachtgevers rekenen. De Motify BelevingsMonitor geeft hen inzicht in de bezoekersbeleving. En met succes! Sinds deze maand heeft Het Museon nog een terminal [...]
Factsheet COVID19
Het coronavirus beheerst helaas nog steeds onze maatschappij. Gelukkig zijn vrijwel alle leisure locaties wel weer geopend en kunnen we in aangepaste vorm genieten van attracties, dierentuinen en musea. Via de Motify BelevingsMonitor hebben wij [...]
Pilot bij Winkelcentrum de Weidevenne in Purmerend
Een nieuwe branche, een nieuwe opdrachtgever! Vandaag zijn we gestart met een pilot voor de Motify BelevingsMonitor bij Winkelcentrum De Weidevenne in Purmerend. De komende maand zal de Motify BelevingsMonitor op deze locatie data verzamelen [...]
BRS nieuwe businesspartner voor branches Zorg en Overheid
Onze derde businesspartner is een feit! BRS heeft zich deze maand aangesloten bij Motify en gaat zich met name richten op de branches zorg en overheid. BRS is al jarenlang gespecialiseerd in bezoekersregistratie- en onderzoek, [...]
Wanneer heb ik de grootste kans op een geslaagde bijverkoop?
Wist je dat de kans op een geslaagde bijverkoop het grootst is op vrijdag om 08.00 en 12.00 uur? En dat de bijverkoop van een grotere kop koffie, niet geheel onverwacht, het vaakst slaagt tussen [...]
Samenwerking met Markteffect en House of Leisure
Door een uniek samenwerking tussen marktonderzoeksbureau Markteffect, House of Leisure en Motify hebben we inzicht gekregen in het veiligheidsgevoel van bezoekers binnen dagattracties. Dit hebben we gedaan op basis van een gecombineerde data analyse [...]
FDG Management nieuwe businesspartner
Wij zijn blij en trots om te kunnen melden dat FDG Management zich als officiële verkooppartner gaat inzetten voor Motify. FDG Management is partner van House of Leisure en gespecialiseerd in Theater, Ticketing en Live-Entertainment. [...]
Motify BelevingsMonitor; juist nu!
Het is nu belangrijker dan ooit om inzicht te krijgen in de ervaring van je bezoekers. Voelen zij zich veilig tijdens een bezoek, welke maatregelen kun je nog treffen en hoe waarderen zij een bezoek [...]
Factsheet Motify BelevingsMonitor
“Ik wil mijn gasten niet lastigvallen met allerlei vragen tijdens een bezoek”. Een opmerking die we vaak horen. Met de Motify BelevingsMonitor© val je je gasten niet lastig. Zij kiezen er met dit systeem namelijk [...]
Factsheet Motify Upsell Promoter
“Upsell? Nee daar houden mijn medewerkers niet van.” Gelukkig denken meer dan 200 winkel- en horecabedrijven in Nederland daar anders over. Met de Motify Upsell Promoter© hebben zij gemiddeld 750 transacties extra per maand. Kijk, [...]
Businesspartner House of Leisure bevestigd
Bij Motify gaan wij werken met een netwerk van verkooppartners voor onze producten. Inmiddels is de eerste officiële verkooppartner een feit, namelijk Midpoint House of Leisure. Zij zullen met name binnen de Leisure branche actief [...]
Nieuwe website
Hij is er; onze nieuwe website! Afgelopen weken zijn wij hard bezig geweest met het vernieuwen van onze huisstijl en daarmee tegelijkertijd ook de website. Een nieuwe frisse look en een pakkende inhoud. Met deze [...]
Transactiewaarde klant verhogen met Upsell Promoter
Wij denken in oplossingen! De ‘1.5 meter economie’ zal de komende periode ‘het nieuwe normaal’ zijn. Dit betekent in het gunstigste geval, dat je met jouw hotel, restaurant, winkel, kapperszaak, bioscoop, theater, café of attractiepark [...]