Vorige week een interview op beeld, deze week een interessant artikel; onze businesspartner in Leisure en Hospitality, Bastiaan Bronkhorst, zit niet stil. In een interview met NRIT Magazine legt Bastiaan aan de hand van praktijkvoorbeelden uit hoe je met Motify upsell leuker maakt voor je medewerkers en daarmee ook de gasttevredenheid verhoogt.
Dit doet Bastiaan niet alleen, maar samen met Erik-Jan Ginjaar, algemeen directeur van Postillion Hotels. “De Motify Upsell Promoter sluit naadloos aan bij het DNA van ons bedrijf, namelijk ‘Aandacht met Impact'”, aldus Erik-Jan. Gastvrijheid begint met aandacht en dat is precies waar de Motify Upsell Promoter zich ook op richt; extra verkoop met het doel om de gast een betere service te kunnen bieden.
Nieuwsgierig naar het hele artikel? Lees deze dan snel via onderstaande link:
https://www.nritmedia.nl/kennisbank/44274/gelukkiger-klanten-en-medewerkers-die-meer-omzetten/?topicsid=
Ton Vermeulen; bedankt voor dit mooie interview!