BelevingsMonitor ®

/BelevingsMonitor ®
BelevingsMonitor ®2018-09-06T07:55:43+00:00

Het echte geheim van de BelevingsMonitor is ook onzichtbaar. Het is het applicatieprogramma dat, gebaseerd op een actieplan met een intelligent algoritme, vragen selecteert, antwoorden analyseert en een maandelijks adviesrapport samenstelt, dat iedere maand met het management wordt besproken in een interpretatie overleg.

Indien gewenst, kunnen op een beeldscherm real-time resultaten worden geprojecteerd, zodat er continu inzicht is op de actuele situatie in de organisatie.
De verkregen data kan per locatie, en binnen de organisatie per tablet worden uitgesplitst. Bij organisaties met meerdere locaties kan deze data worden geconsolideerd en geanaliseerd over locaties in een bepaalde stad, regio of cluster of zelfs het hele land.

De Belevingsmonitor werkt volledig autonoom, u hoeft zelf niets te doen.

Specialisme door Samenwerking

De intelligentie achter de Motify BelevingsMonitor® is ontwikkeld in samenwerking met Dynamic Concepts Consultancy uit Eindhoven.

DCC is gespecialiseerd in de uitvoering van doelgroepen onderzoek volgens de NPS methode en heeft veel ervaring opgebouwd.

De consultants van DCC zitten aan het roer bij het beheren van de Motify BelevingsMonitor®.

Hierbij zijn zij verantwoordelijk voor de onderzoeksstructuur en implementatie van relevante vragen.

Tevens analyseren zij de verkregen informatie en adviseren u op basis van de continue data input van uw klanten. Kortom, de oplossing biedt u inzicht in beleving en stimuleert extra verkoop. Dat helpt, omdat u zich bezig kan houden met hetgeen u het liefste doet;

Het exploiteren van een succesvolle organisatie, maar dan wel met informatie die u zichtbaar helpt, altijd en overal!

RelevantieGarantie

De oplossingen van Motify zijn vanaf de opstart permanent actief en blijven ook bij veranderende omstandigheden hun werk doen. De vragen op de BelevingsMonitor passen zich doorlopend aan. Hiermee spelen wij in op de steeds veranderende belevingskriteria van klanten, zonder dat u zich daar als retailer in detail mee bezig hoeft te houden.

De VerkoopPromotor blijft zijn nut bewijzen zolang u te maken heeft met medewerkers die primair klantcontact hebben. Dit zijn over het algemeen de kassa- en servicemedewerkers. U heeft waarschijnlijk ook te maken met een constante stroom van (bij) producten of acties waarvoor de verkoop bevorderd kan en moet worden.

Wilt u ook samenwerken met Motify?

Neem contact met ons op